اقلام بسياري در رده هداياي تبليغاتي قرار ميگيرند. اکثر کسبوکارها ترجيح ميدهند تا از محصولات روتين استفاده کنند و از ريسک کردن در امر هديه دادن، مي پرهيزند. در حقيقت هر محصول کاربردي و با کيفيتي ميتواند در زمره هداياي تبليغاتي قرار بگيرد. کالاهاي زيادي وجود دارد که افراد از دريافت آنها خوشحال ميشوند؛ زيرا به آنها نياز دارند اما هيچگاه براي خريد آن اقدام نميکنند. همراه اين مطلب باشيد تا با چندين محصول تبليغاتي آشنا شويم.
اهميت هداياي تبليغاتي در آينده يک کسبوکار
قبل از شروع معرفي هداياي تبليغاتي، بهتر است از ضرورت استفاده آنها بدانيم که تا چه اندازه ميتواند بر آينده يک کسبوکار، نتايج مطلوبي بگذارد. تبليغاتي ديجيتالي در عرض چند ثانيه پخش و بعد محو ميشود. ايميل مارکتينگها به راحتي قابل حذف هستند. اما عمر محصولات مارکدار فيزيکي بسيار طولاني است.
محصولات کاربردي مانند خودکار، لوازمالتحرير، ليوان، فلش مموري و لباس مواردي هستند که مصرفکنندگان آنها را براي مدت زيادي در نزد خود نگه ميدارند. آنها هر بار که از اين اقلام استفاده ميکنند بيشتر با کسبوکار شما آشنا ميشوند. در حقيقت شما يک سرمايهگذاري اوليه و براي يک بار انجام دادهايد اما تأثير آن هفتهها، ماهها و ساليان سال ادامه پيدا ميکند.
همچنين هداياي تبليغاتي يک راه حل عالي براي ايجاد روابط طولاني مدت با مهمترين مشتريان و شرکاي تجاري هر کسبوکاري است. مشتريان دوست دارند که احساس کنند براي برندي که از محصولات يا خدمات آنها استفاده ميکنند؛ ارزشمند هستند. ارسال هداياي کاربردي براي مشتريان، تأثير مثبتي بر آنها ميگذارد و باعث افزايش ارتباط و رضايتمندي آنها ميشود.
هداياي تبليغاتي کاربردي
اهميت هداياي تبليغاتي به خوبي براي شما روشن شد. حال بهتر است با چند هديه تبليغاتي کاربردي آشنا شويد.
1. پاوربانک تبليغاتي
وسايل الکترونيکي، اين روزها جز يکي از محبوبترين کالاها محسوب ميشوند و همه افراد تمايل دارند تا تعدادي از آنها را داشته باشند. پاوربانک تبليغاتي را بايد ازجمله خوبان در سبد محصولات تبليغاتي دانست. زيرا بسيار کاربردي بوده و هرکسي با هديه گرفتن آن، عاشق برند شما ميشود.
نکته مهم در مورد پاوربانکهايي که قصد هديه دادن آن را داريد؛ آن است که:
1. با کيفيت باشد و از برندهاي معتبر خريداري شود
2. سبک باشد
3. داراي ظرفيت باطري بين 10 هزار تا 20 هزار ميليآمپر در ساعت باشد
4. داراي کابل همراه باشد
5. جنس بدنه آن به صورتي باشد که بتوان نام و لوگوي برند خود را روي آن حک شود
2. ست مديريتي تبليغاتي
ست مديريتي تبليغاتي را بايد ازجمله هدايا لوکسي دانست که هر کسبوکاري آن را به مشتريان و شرکاي تجاري مهم و خاص خود هديه ميدهد. همانطور که از اسم اين کالا برميآيد، معمولاً بين مديران ردهبالاي هر مجموعه ردوبدل ميشود. زيرا اقلامي که درون آن قرار ميگيرند، بعضاً گرانقيمت و خاص هستند.
ست مديريتي ميتواند شامل اقلام زير شود:
1. کيف پول تمام چرم
2. کمربند تمام چرم
3. خودنويس
4. فلش مموري تبليغاتي
5. کراوات
6. سنجاق کراوات
3. فلش مموري تبليغاتي
فلش مموري تبليغاتي مورد استفاده تمام افراد است. زيرا همه افراد براي جابهجايي يا ذخيره اطلاعات ديجيتالي خود نياز به چنين وسيلهاي دارند. پس بايد فلش مموري را يک وسيله پرکاربرد و محبوب معرفي کرد.
4. خودکار تبليغاتي
يکي از مرسومترين محصولات تبليغاتي که از گذشته تا به امروز در سبد هداياي هر کسبوکاري قرار داشته، خودکار تبليغاتي است. همه افراد دوست دارند يک خودکار هديه بگيرند؛ زيرا براي نوشتن هر متني به کارشان ميآيد.
5. ساک دستي
ساک دستي ازجمله محصولاتي است که همه افراد بسيار به آن نياز دارند اما کمتر کسي اقدام به خريد يک ساک دستي ميکند. به همين خاطر است که صاحبان مشاغل اين فرصت را غنيمت ميدانند و در رويدادهاي گوناگون از اين محصولات در تعداد انبوه استفاده کرده و به مشتريان خود هديه ميدهند.
درباره این سایت